Violetta z Chłopakami - Violetta Leon and Tomas

Grano: 44120 razy Dzisiaj: 146 razy Kategoria: Gry Violetta
Poświęćcie kilka chwila na ułożenie kolejnych puzzli nawiązujących do waszej ukochanej Violetty! Bohaterka stoi w samym centrum zdjęcia wraz z Leonem i Tomasem. Drugi sezon serialu zapowiada wiele zmian, przede wszystkim będziecie miały okazję poznać nowego adoratora Violetty. Będzie nim chłopak o imieniu Diego. Thomas wyjedzie do Hiszpanii, natomiast Leon przejdzie swego rodzaju metamorfozę. Od teraz jego wygląd oraz charakter będzie bardziej zbliżony do Tomasa, jego wcześniejszego konkurenta o jej względy. Miłej gry!

Proszę czekać, Twoja gra załaduje się za 10 sekund

Głosowano: 863 razy Fajna: 79% Kiepska: 21% Polecana: 321 razy A jak Ty oceniasz tę grę? Kliknij i zagłosuj!

Ostatnio grane gry

Wstaw grę na swoją stronę!

Chcesz wstawić tę grę na swoją stronę lub bloga? Skopiuj powyższy kod i wklej w miejsce w którym chcesz ją wyświetlić!

Wasze ulubione gry

Luiza (20 / 06 / 2014) Violetta powinna być z Leonem
Rosangela Osea Manrrigue Gñc (31 / 05 / 2014) Rosangela osea Marrique GñchlellRiueno leon amor
Wiktoria Brzezińska (24 / 05 / 2014) Fajna gra tini jest kochana polecam tą gierke
Tini (11 / 05 / 2014) Ja do Viola552 pewnie nie wiesz kto to jest Tini, jeśli wiesz napisz. Jak nie napiszesz to nie znasz tego serialu
Tini (11 / 05 / 2014) Kocham Violettę i pewnie te osoby które tak piszą, że ona jest taka fajna to nawet nie wiedzą kto to jest Tini. Prawda?
Kici2014 (19 / 04 / 2014) Fajna gra i nie kłuccie sie ze ktos jest leprzy bo wszyscy są bardzo fajni
Igusia Xd (11 / 04 / 2014) Violetta leon to para wszyscy się zkapną w 3 sezonie violetty jak leon się oświadczy violetcie łołale będzie frajda łuno ładnie ładnie
Violetta2 Leonetta (06 / 04 / 2014) Ilove you Tomas and Leon ALE NAJBARDZIEJ VIOLETTA a i przed jak zapomne to jest do Oliwia123490 Leon jest mega fainy
Tini Stoless (17 / 03 / 2014) Teraz zamiast TOMASA musi być DIEGO
Martina Y Jorge (15 / 03 / 2014) Gra jest spoko tylko lepiej bez tomasa sam leon z violetta jest super.
Nati 12456 (12 / 03 / 2014) Nieprawda oliwia 123490 leon jest słodki.
Viola (08 / 03 / 2014) Fajowa gierka ...
DOMINIKA SZPAK (07 / 03 / 2014) JESTEM NAJLEPSZOM FANKOM VIOLETTY
Amelia (04 / 03 / 2014) Violetta i leon i diego i tomas
Jest Ok .... (24 / 02 / 2014) Weście się dzieci ogarnijcie po pierwsze to wasze gadanie kocham viole ma to i to z nią jest głupie a po drugie ty VIOLETTA LEON I Thomas jestes nienormalna a jak byś chciala wiedziec to Martina czyli Violetta nie mówi po polsku
KBL;OL JL. (23 / 02 / 2014) JESTEM NAJWIEKSZĄ FANKOM VIOLETTY
KBL;OL JL. (23 / 02 / 2014) GLUPIATA GRA JEST DO BANI
Martina Stoessel (23 / 02 / 2014) I Love This GRC ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Duchy 92937465tyryry7425245434 (22 / 02 / 2014) Słaby komętarz Violetta Leon i Thomas i ty też masz słaby komętasz Igusia xd
Martina2140 (19 / 02 / 2014) Ta gra jest ekstra. Poleciłam.
Newyrviola02 (29 / 01 / 2014) Oliwia123490 to że nie lubisz leona to twoja sprawa inni go lubią nie mósisz tego tutaj pisać
Viola552 (23 / 01 / 2014) Słaba ale też fajna to i to ps jestem największą fanką Violettty nikt mnie nie pobije
Oliwia123490 (19 / 01 / 2014) I jeszcze jedno leon jest glupi
Oliwia123490 (19 / 01 / 2014) Ty z nickiem Violetta Leon i Thomas to ona cb nie rozumie bo ty gadasz po polsku a ona po innym jezyku wiec wiesz dla niej gadasz sama do siebie
Tini555 (03 / 01 / 2014) Fajna gra, a ja mam taki brokatowy piórnik.
VIOLETTA LEON I Thomas: (29 / 12 / 2013) Bardzo uwielbiam volette wszystkich w studju mam na imie sylwia pałek popierwsze jestem fankom violetty i mysle że ona mnie lubi bo ja jom tak i kocham leona jak ten list się wyśle do ciebie powiec leonowi że go kocham bardzo bardzo a cie voletta uwielbiam i kocham wiesz a bendzie franszeska jak tak to powiec że kocham odnie hłapaka ma od ciebie voletta koczulke i leginsy jestem fankom violi pierszom a voletta ty hodziłasz z leonem ale sie pokucili a ja nie kce żeby ona hodziła z djego bo ja go nie na widze a ja sylwia zawsze się bawie kolwrzankami że ja jestem volettom a oni fean i camila ja spiewiam a oni tanszom i spiewajom razem zemnom a ja spiewam i tansze sylwia:Fajna gra i nie mogię się to czekać nowego odcinka nie mogie po jehac na twuj selriaj i miśle że do stanie się ten list i teras mieszkam w Polsce
Violetta Leon I Thomas (29 / 12 / 2013) Violetta: Olica Xd muj koncert odbędzie się w Rzymie. Dziękuje że jesteś moją FANKĄ. Leon: Kto jest moim fanem to..... TO BARDZO GO LUBIE. Thomas: Ja i Leon będziemy z Violą na koncercie . Po 1:LUBIE MOIHC FANUW.
Igusia Xd (29 / 12 / 2013) Viou czekam na twuj koncert w rzymie albo paryrzu miłego koncertu ja viola = naj naj naj naj naj lepsze przyjaciułki na świecie może nie na świecie ale.......................... coto by był za świat bez naszej violi ona ma tak dobrze ma swoje 2 najlepsze przyjaciułki franceske i camile i je wspierają a zresztą ma chłopaka leona ale niestety sie pokłucili fajnie by było jak viola by była z diego ale we filmie ona nie jest z diego ale tak naprawde to jest z diego jestem fanką nr 1 violi violu jeśli czytasz ten komentarz to mi odpisz. naj wiencej na świecie cie oglondają dziewczyny napszykład muj chłopak kamil nie oglonda cie,mój kolega paweł terz cie nie oglonda bo oni muwią rze to jest nudne to jest głupie.jestem z klasy 2 .i violu mam teczke z ciebie karteczki z ciebie pościel z ciebie a na drugi rok bende mieć jeszcze torebke z ciebie a i mam jeszcze 2 pamientniki z ciebie
Olcia Xd (26 / 12 / 2013) Viola czekamy na twój koncert w rzymie albo w paryżu miłego koncertu Ja Viola = naj naj naj lepsze przyjaciółki na świecie moze nie na swiecie ale ..........
Olcia Xd (26 / 12 / 2013) Co to byłby za świat bez naszej violi ona ma tak dobrze ma swoje 2 najlepsze przyjaciółki i je w spierają a zresztą ma chłopaka leona ale niestety sie pokłucili szkoda mi jej mósi cierpeć kto popiera moje zdanie niech napisze do mnie komentarz na tej samej stronie np . Ola xd masz racje zgadzam się z tobą
Olcia Xd (26 / 12 / 2013) Jestem największą fanką Violi nr 1 na całym świecie ja mam z niej wszysko co mozna sobie wymarzyć niestety viola ma teraz problem leonem i diego pomiędzy nimi bym wybrała leona słuchajcie jestem identyczna jak viola moja pasja to taniec i szczegulnie spiew nikt mi nie dorówna
Aśka (23 / 12 / 2013) Mam mało rzeczy z nią, oglądam nawet powtórki bo muszę wiedzieć o ho,nie mogę oglądać bo mam komunie św. za sobą
Monsterka311 (20 / 12 / 2013) Jestem największą fanką violletty
Martina2140 (17 / 12 / 2013) Viola i Tomas rządzą w pierwszym sezonie, a w drugim Viola i Leon.
Wercia :* (11 / 12 / 2013) Oglądałam kilka odcinkuw violletty jest ekstra ale jeszcze nie odrużniam tomasa i leona ktury to ktury ludzie no pomuszcie :C
Emilka (01 / 12 / 2013) Fajne puzle idotego viola i tomas i leon supcio
I Love Violetta (01 / 12 / 2013) MARTINA STOESSEL ja mam na ścienie pokoju wielkie twarze postaci z violety i co pewnie teraz zazdrościż
I Love Violetta (01 / 12 / 2013) Jorge Blanco,what .czy ty rozumieć polski
I Love Violetta (01 / 12 / 2013) Ja nie oglądam violetty ale mama mi kupuje rzeczy z nią bo jest ładna
I Love Violetta (01 / 12 / 2013) ZUZA SUPER bardzo długi komentarz ja go czytałam prawie 10 minut
Oliwia (26 / 11 / 2013) Violetta jest EKSTRA
Jorge Blanco (25 / 11 / 2013) Good morning my names is jorge play ,,violetta" Leon I love you no violetta yes martina serioo
Kincel15 (24 / 11 / 2013) Uwielbiam violette jestem fanka tej telenowelichiałabym tych bohaterów spotkać to jest moje marzenie
Martina Stoessel (19 / 11 / 2013) Jestem największą fanką Violetty bo mam koszulke, naklejki, album, pamiętnik, plakaty, gazety z Violetty i nigdy nie przegapiłam żadnego odcinka
Naty (11 / 11 / 2013) Lubie strasznie Naty mam pełno zdięć w poloju
Tyna Tyncia (07 / 11 / 2013) Oglondaż violette 2 naprawde to super lubie was
Ludmiła Love (31 / 10 / 2013) Ja kocham ludmiłe jest super fajna i leon był kiedyś jej chłopakiem też go lubiłam i nie moge się doczekać nowych odcinków
Violaaaaaaaaaaaaa (30 / 10 / 2013) Kocham violette i w wakacje chce pojechać do hiszpani
Zuza Super (24 / 10 / 2013) Fajna gra i nie mogę się to czekać nowego odcinka: Kochani to ja Viola nowe gry już w krutce Polecam.Ta gra jest tylko dla tych którzy lubią Violettę albo Ci którzy chcą ją poznać.
Zuza Super (24 / 10 / 2013) No popatrzcie co to był by za świat bez naszej VolettyCiekawa : Lubie wszystkie odcinki violetty pozdrowienia dla waz wszystkich: My niemozemy sie doczekac 2 sezonu myslimy ze ludmila sie zmieni liczymy nawas Violetta Kocham: Nie moge doczekać się 2 sezonu violetty oglądałam wszystkie odcinki nawet powturki Weronika: Nie mogę się doczekać 2 sezonu Kwiatuszek 9: Kocham tylko mojego ukochanego Tomasa bo Leon to ulizaniec kto mie popiera kto popiera mojego skarba odpisz Tomi koham tylko cie a nie tego ulizanca blle Violetta: Martina stossel to nie t nie udawaj bo martina nie umie polskiego jesteś fanką i tego nie wiesz Dominika.k: Jak robicie serce odpiszcie shift i co Ciekawa: Nie mogę śię doczekać 2 sezonu Viola: Hej jestem wielką fanką violetty oglądam wszystkie jej odcinki pozdro dla violetty Violetta: Oglądałam nowe odcinki Violetty a gra oki Dominika Stec: Dominika Stec kto lubi viole bo ja tak cy wy tez lubicie super gra ja takie gry lubie Violetta : Kocham violette i leona Ala Szulc: Fajna gra bardzo puzzle z tomasem i violą leon ślicznee Oliwia: Violetta to jest najlepszy serial na świecie NATALIA W: KOCHAM LEONA ALE W 2 SEZONIE LARA BCHY ONA JEST GLUBIĄ GRUBASINĄ Asia Kocha Violette: Wiola kiedy nowe wersie twojego serialu Asia Kocha Violette: Hej kocham cię bardzo czekam na nowe wersie kocham cię Martina Stosell: Cześć to ja Violetta zachencam was do oglondania mojego serialu i do grania w moje gry Bum Bum ;D: L o v e J o r g i B l a n c o ♥ ♥ ♥ Zuza: Fajna gra jestem fanką Violety i czeka na idne odcinki i na nowe gry Oli: Super gra nie umiem sie doczekac noewgo odcionka Kala-Violetta: Bardzo superancka ta gra jak wsztystkie inne są exstra. Patrycja: Bardzo lubię tą grę i Violette też Violetta : Boska gierka serdecznie polecam faną Violi Sabina Cabaj: Polecam.Ta gra jest tylko dla tych którzy lubią Violettę albo Ci którzy chcą ją poznać. Viola: Kochani to ja Viola nowe gry już w krutce Karolina: Fajna gra i nie mogę się to czekać nowego odcinka
Jga45 (20 / 10 / 2013) Ludmiła się nie zmieni Oliwio i Marto
Marii (18 / 10 / 2013) No popatrzcie co to był by za świat bez naszej Voletty
Ciekawa (15 / 10 / 2013) Lubie wszystkie odcinki violetty pozdrowienia dla waz wszystkich
Oliwia I Marta (15 / 10 / 2013) My niemozemy sie doczekac 2 sezonu myslimy ze ludmila sie zmieni liczymy nawas
Violetta Kocham (13 / 10 / 2013) Nie moge doczekać się 2 sezonu violetty oglądałam wszystkie odcinki nawet powturki
Weronika (10 / 10 / 2013) Nie mogę się doczekać 2 sezonu
Kwiatuszek 9 (05 / 10 / 2013) Kocham tylko mojego ukochanego Tomasa bo Leon to ulizaniec kto mie popiera kto popiera mojego skarba odpisz Tomi koham tylko cie a nie tego ulizanca blle
Violetta (05 / 10 / 2013) Martina stossel to nie t nie udawaj bo martina nie umie polskiego jesteś fanką i tego nie wiesz
Dominika.k (04 / 10 / 2013) Jak robicie serce odpiszcie shift i co
Ciekawa (04 / 10 / 2013) Nie mogę śię doczekać 2 sezonu
Viola (04 / 10 / 2013) Hej jestem wielką fanką violetty oglądam wszystkie jej odcinki pozdro dla violetty
Violetta (03 / 10 / 2013) Oglądałam nowe odcinki Violetty a gra oki
Dominika Stec (02 / 10 / 2013) Dominika Stec kto lubi viole bo ja tak cy wy tez lubicie super gra ja takie gry lubie
Violetta (29 / 09 / 2013) Kocham violette i leona
Ala Szulc (28 / 09 / 2013) Fajna gra bardzo puzzle z tomasem i violą leon ślicznee
Oliwia (25 / 09 / 2013) Violetta to jest najlepszy serial na świecie
NATALIA W (19 / 09 / 2013) KOCHAM LEONA ALE W 2 SEZONIE LARA BCHY ONA JEST GLUBIĄ GRUBASINĄ
Asia Kocha Violette (19 / 09 / 2013) Wiola kiedy nowe wersie twojego serialu
Asia Kocha Violette (19 / 09 / 2013) Hej kocham cię bardzo czekam na nowe wersie kocham cię
Martina Stosell (16 / 09 / 2013) Cześć to ja Violetta zachencam was do oglondania mojego serialu i do grania w moje gry
Bum Bum ;D (14 / 09 / 2013) L o v e J o r g i B l a n c o ♥ ♥ ♥
Zuza (14 / 09 / 2013) Fajna gra jestem fanką Violety i czeka na idne odcinki i na nowe gry
Oli (10 / 09 / 2013) Super gra nie umiem sie doczekac noewgo odcionka
Kala-Violetta (06 / 09 / 2013) Bardzo superancka ta gra jak wsztystkie inne są exstra.
Patrycja (04 / 09 / 2013) Bardzo lubię tą grę i Violette też
Violetta (03 / 09 / 2013) Boska gierka serdecznie polecam faną Violi
Sabina Cabaj (02 / 09 / 2013) Polecam.Ta gra jest tylko dla tych którzy lubią Violettę albo Ci którzy chcą ją poznać.
Viola (02 / 09 / 2013) Kochani to ja Viola nowe gry już w krutce
Karolina (01 / 09 / 2013) Fajna gra i nie mogę się to czekać nowego odcinka
Witajcie serdecznie w nowym serwisie rozwyrkowym Gry-Dladziewczyn.org. Odwiedzając naszą stronę możecie być pewne, że każdego dnia znajdziecie w nim tylko najnowsze i najlepsze gry dla dziewczyn.
Gry zostały posegregowane w wygodne kategorie tematyczne. Znajdziecie wśród nich takie gatunki jak: ubieranki, dzięki którym będziecie mogły wykorzystać swoją wyobraźnię podczas dobierania stroi dla bohaterek gier, gry kucharskie w których będziecie miały okazję spróbować swoich sił w kuchni, gry polegające na robieniu makijażu, stylizacji włosów, dekorowaniu pokoi i nie tylko! Znajdziecie również gry tematyczne poświęcone Barbie, wróżkom Winx, Monster High oraz waszym ulubionym bohaterom i bohaterkom najpopularniejszych seriali! Zapraszamy do grania i życzymy wielu zdobytych punktów!